My love

1. Jonte chillar påväg till bussen 05:20
2. Annie är ledsen för att hon inte får följa med ut när vi ska till bussen, sötnosen

Denna veckan har inte varit så jättebra. Eller, det har bara gått två dagar, men redan på söndagskvällen började det. Hade det lite jobbigt med min familj, eller ah vi tjafsade endel så orkade inte vara där. Istället har jag bott hos min baby söndagskväll till tisdag. Men idag ska jag sova hemma, var skönt att vara borta lite.
Min pojkvän ställer alltid upp. Han är en sån kille som ger en sin jacka om det är kallt, som man kan gå långa kvällspromenader med och ändå om man bara är tyst så förstår man varandra ändå. En arm att somna mot på nätterna, en varm stor kram när allt känns som jobbigast. Kommer med bra råd och ger uppmuntrande ord. Jag är så tacksam över att jag får ha just honom, och både han och jag är ense om att vi ska kämpa tills vi dör, sålänge vi gör det tillsammans. En dag, då ska vi bo tillsammans. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0