Det kallas fredagsmys.

Hej på er!
Min eftermiddag har spenderats i härliga Göteborg med min pojke. Han kollade på skejt-saker och jag var mest... en som gick med. Haha, men det var mysigt iallafall!
Kom hem, åt fredagsmat, duschade sedan blev det att ta fram godiset och cocacola! Nu taggas här fredagsmys framför film eller tvspel, hihiih ♥
Imorgon åker jag till badhuset med min brors två små barn, 2 och 4 år, ska bli kul!
Godnatt, hörs imorgon. :)

Dagens enkla

Tröja: Ginatricot / Jeans: Ginatricot / + vita låga converse!


MITT HÅR

(GAH hade skrivit detta och tryckte på publicera men då hade jag nog missat rubrik men kollade inte, så loggade ut och sen kom inget inlägg upp på bloggen, eftersom rubrik saknades. Så inlägget försvann...)

Är ni som jag? Kan ni ha erat naturliga hår i skolan te.x, eller måste ni använda plattång m.m?
Jag önskar jag hade finare hår när det är "sig självt", men tyvärr, plattången är min enda räddning!
Innan, efter duschning och hårtork:
KAOS
Efter, använt min älskade plattång ♥
Jaja, nu måste jag fortsätta fixa mig inför skolan, puss!

SKYPE

Gokväll!
Ligger i sängen och skypar med min älskade, ska strax släcka och sova. Men det är så mysigt att ligga och prata såhär, känns nästan som att man är med varandra. Men imorgon kommer vi vara med varandra på riktigt såhär sent, längtar. :)
Ha en god natts sömn allihopa så höres vi imorgon bitti!
pussss

Today

Kofta: H&M / Höga shorts: H&M / Tröja: Minns inte, Kappahl kanske / Tajts: Ginatricot / Converse.

Idag var det riktigt varmt och soligt, kan säga att jag var glad att jag inte hade jeans!

En hälsning

Hej på er! Guud var typ år sedan jag bloggade. Var knappt så jag kom ihåg lösenordet hit, ha ha! Men jag läser andra tjejers blogg i min klass, och blir så sjukt sugen på att börja igen. Men jag brukar ju säga så, sedan går det en vecka och jag tröttnar och lägger av.. Men ska iallafall försöka!
Just nu sitter jag och äter, därmed denna fina bild.
haha. Ser ni mitt fina plåstermärke på halsen? Haha satte ett plåster där imorse för det sved på mitt sår när jag duschade.... Sen blev det så fint. Anteckna det!

Nu ska jag plugga, sedan kommer bild på dagens outfit upp!
Ciaooooo

RSS 2.0