Händelser sommaren 2011

Nu har sommaren 2012 börjat, och jag tycker det är kul att tänka tillbaka vad som hände förra sommaren...


- Jag umgicks med min pojkvän näst intill varenda dag. Bra eller dåligt kan man undra, men det gav otroligt många fina minnen som jag aldrig kommer glömma. Tror inte jag sov själv en enda natt.
- Första sommaren med en pojkvän tillochmed!
- Jag förlorade en väldigt nära vän. Har dock hittat tillbaka nu, men det blir aldrig likadant som innan.
- Jag var i Småland för första gången, även Öckerö.
- Första sommaren jag jobbade. Jobbade flera dagar i veckan vilket var bra, för pengarna var behövliga!
- Liseberg var det bästa, levde typ där.
- Min älskade mormor lämnade oss :( ♥
- Jag sökte till IDOL. Stod i kön i timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0