Friday


Idag var jag i skolan och i Göteborg. Innan vi åkte till Göteborg så käkade vi på Jensens Bøfhus. Åt god mat som tog längre tid än 13 minuter så fick hela notan för halva priset. Köpte då även glassbuffe och gjorde vår enga snygga glass, mums. I Göteborg gick in på Liseberg med Jonte och kollade skejttävligen. Asmånga bra åkare så det var kul, men kallt. Sedan vidare till Hollywood för att fynda Vans för endast 500 kronorr!

Nu är vi hemma och ska strax laga tacos. Myskväll med Jonte, jontes mamma och Matilda. love ♥

Kommentarer
Postat av: frida

linda, jag är stolt över dig (vansen) bättre skor får man leta efter :)

kan ju ta och tillägga att jag köpte mina exakt likadana vans på hollywood för 3 veckor sedan för 700kr, kul att de nu är på rea...

2012-06-10 @ 15:58:09
URL: http://fridasj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0