Förberedelser

 
Känner mig jättepirrig. Haha vet egentligen inte varför, men när man börjar greja i ordning i husvagnen, typ bäddar och lägger in kläder, så längtar man bara tills man sitter där med folk man tycker om runt omkring sig och bara har det allmänt mysigt där inne tillsammans. Som när man ska sova i en husvagn som står på en camping. Alla i hela världen måste väl älska den känslan. När man ligger där och hör folk utanför, asså jag dör vad mysigt. 
 
Jag och Jonatan har aldrig campat tillsammans innan, så det ska bli roligt. Eller, vi har bott i stuga i Smögen, men husvagn har vi aldrig bott i tillsammans. Vi ska försöka ligga i en av sängarna (första bilden) när vi ska sova, mysigare så, men kommer nog inte gå för det är rätt trångt. Men va fasiken, det är det som är mysigt! Mamma och pappa sover i andra änden av husvagnen så på kvällarna kan han och jag ligga och se på film och bara ha det bra. Gud va härligt det ska bli att komma iväg och bara njuta av annan natur. Hav och sådant, älska! 
 
Oj va mycket jag skrev. Men så är det, jag har mycket tankar och det är min blogg, så varför inte skriva ner dem? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0