Vardagstjöt

Bilder från de senaste två veckorna
 
Idag har jag varit på jobbet. Från klockan halv 8 till 2. Vi kollade på ett midsommarfirande nere på gården, där det sprang runt massa dagisbarn och dansade och sjöng, riktigt mysigt. Feriejobbar på ett ålderdomshem som jag tidigare skrivit, och gör min sista vecka nu. Men istället för att jobba torsdag fredag, så tar jag tisdag och onsdag nästa vecka också.
 
Just nu sitter jag och tar det lite lugnt. Trött, seg, hungrig och ont i huvudet. Ska nog äta lite snart och ta en huvudvärkstablett. Mamma och pappa grejjar för fullt med husvagnen, för imorgon drar vi till Strömstad. Jonte kommer hit snart också med sin packning som vi ska lägga in i husvagnen..
 
Imorgon förmiddag åker vi! Då åker vi mot en fin midsommar på västkusten. Ska bli riktigt mysigt att bara komma iväg med familj och världens bästa kille. Åh va det ska bli roligt! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0