Lite vardagsbabbel

Världens godaste kräm. Jag lovar. Testa den. Jag dör. Åh.
 
Idag ska jag jobba i affären från klockan 3 till 8. Är inte supertaggad just nu då jag ligger i sängen och precis kollat klart på en film. Rätt seg med andra ord. 
 
Jag och Jonte har flyttat hemifrån. Nästan i alla fall, för ett litet tag, hehe. Det är nämligen så att Jontes pappa bor hos en tjej i Göteborg på vardagarna, och då får vi bo i hans hus sålänge. Värsta mysigt. Handlar mat och planerar, städar, diskar och plockar. Längtar verkligen tills man flyttar till en helt egen lägenhet med endast sina egna möbler! 
 
I helgen har jag två stora saker planerade. På fredag är det lite överraskningsdags för Jonatan, mer än så säger jag inte eftersom att han kan läsa det här. Och sedan på söndag så är det kalas för Jonatan, och även för hans mamma som fyller år imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0