Hos mina godingar

Kan inte ladda uppp någon bild nu då jag sitter vid Ramonas dator. Ramona är min brors tjej och jag är hos dem just nu. Kom till dem ikväll, innan var jag på släktkalas hemma hos älsklingen. Nu på kvällen så har jag ch Ramona varit med Freja och Eddie, deras barn som jag då är faster till, vid sjön och de har badat och lite så, mys. Sover här tills imorgon då jag vaknar upp med barnen själva för min bror och Ramona åker till jobbet runt 6. Ska åka med barnen och mina föräldrar till en camping i Borås och sova där tills på tisdag, för imorgon fyller nämligen min mamma år.
 
I fredags så var det somsagt överraskningsgrejen för Jonte. Massa kompisar till mig och Jonte som överraskade honom och det var partytält, vi grillade och drack lite. Jag och Jonte kom hem en aning berusade, vart ganska kul faktiskt.
 
På lördag firar jag och älsklingen 1 och 1/2 år tillsammans. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0