Dag 1 - 10 sanningar om dig själv

1. Jag har fruktansvärd scenskräck. Både redovisningar i skolan och annat.
2. Jag älskar gamla filmer man såg på när man var liten, inte tecknat dock, men typ Pippi och Emil haha.
3. Jag är väldigt romantisk och vill ofta göra kärleksfulla saker
4. Jag är en person som väldigt lätt bli svartsjuk
5. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå till skolan utan smink
6. Jag måste alltid äta någonting när jag kollar på tv (dålig vana!!!)
7. Jag biter på naglarna
8. Jag är ganska lat
9. Jag måste kolla upp i solen eller en lampa när jag ska nysa. Ser väldigt konstigt ut har jag hört...
10. Jag är facebook-beroende
Teneriffa -11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0