En lång lista



Vad heter din bästavän?- Sanna och Andreas.
Vem var du senast med?- Sanna.
Vem ringer du när du är riktigt ledsen?- Sanna, mamma eller min underbart förstående kusin.
Har du förlorat en vän under 2011?- Ja, men hittat tillbaka igen.
Är du med någon just nu, isf vem?- Min pappa som sitter bredvid mig och kollar på fotboll.
Vad hette din första kompis utanför släkten?- Har massa från dagis! men.. Chalita tror jag.
Vem snackade du senast i telefon med?- Min chef.
Vem fick du senast sms av?- Robin.

 

 

Är du kär?- Nej.
Vad heter han?-
Har du kille?- Nej.
Vad hette din första kille?- Min första kille hittade jag på dagis, haha Felix.
Hur många gånger har du varit riktigt kär?- På riktigt - en gång.
Har du sagt att du älskat någon, fast inte menat det?- Nej.
Älskar du någon just nu?- Jag älskar många människor!
Har du gråtit över någon du inte kunnat få?- Japp.
Har du kramat någon?- eh, nej?
Har du pussat någon?- Jaa ♥
Har du hållt någon i handen?- Japp.
Har du hånglat med någon?- Jaa.
Har du strulat med någon?- Ja!
Har en kille tagit på dina bröst utanför dina kläder?- Ja.
Har en kille tagit på din röv utanför dina kläder?- Haha vilka frågor. ja.
Har en kille tagit på din bh?- Ja.
Har en kille tagit på dina trosor?- Ja.
Har en kille tagit på din mage innanför kläderna?- Men gud vilka töntfrågor. Jaa.
Har en kille sagt face2face att han älskar dig?- Ja!!

 

 

Vem ringde du senast?- Mami.
Vem ringde dig senast?- Min chef.
Vad står det i ditt senast sms & vem är det ifrån?- "Allright ;). Synd." från Robin,
vem skrev du senast sms till& vad stog de?- "Varför?" till Robin.
Vad har du för mobil?- Iphone 4
Vilken färg?- Svart
Hur många kontakter har du?- Måååånga

 

 

Hur många är ni i din familj?- 3 stycken.
Vad heter dina syskon?- Min halvbror heter Roger.
Har du en storasyster?- Nej.
Har du en lillasyster?- Nej
Har du en storebror?- Halvstorebror
Har du en lillebror?- Nej
Har du en tvilling?- Nej
Är du mittenbarn, minsta barnet, eller äldsta?- Enda barnet, förutom min halvbror då, då är jag minst.

 

 

Vad ska du göra imorgon?- Imorgon ska jag på spa!!!!!
Vad har du på dig just nu?- En t-shirt och mjukisbrallor
Har du kul just nu?- Ne, inte speciellt.
Vad ska du göra nu?- Kolla mina facebookhändelser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0