Tillbaka

Hej bloggen!
Har inte skrivit på några veckor, men har haft svackor jag varit tvungen att komma ur, och det har tagit sin lilla tid. Men nu börjar jag kunna stå på fötterna igen och jag mår bra, hihi härlig känsla!

Jag har fått känna på hur det är att vara stark, när man inte har något annat val, och jag klarade det! Jag är starkare än vad jag egentligen tror och det glädjer mig. Det gör mig till en störra människa inombords.

Idag ska jag till Göteborg med bruttan på bilden nedan. Vi ska shoppa sönder, bo på hotell där det finns bubbelpool.. vara ute sent och bara njuta av.. livet? Haha, nåja, det ska bli grymt kul!

Nu ska jag hoppa in i duschen, för snart anländer min fina Sanna och då ska vi åka direkt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0