Sann kärlek försvinner inte

Efter en dryg månad utan varandra blev det vi igen. Du och jag. Jonatan och Linda. Det är så det ska vara. Efter denna månaden som varit ett helvete har jag lärt mig så mycket. Jag har förstått vad man ska uppskatta i livet, och vad som verkligen betyder något. Det tror jag du också ha gjort. När man saknar varandra och det tillslut inte går längre, utan man faller i varandras armar och blir till en igen. Det är kärlek. När man cyklar tillsammans och du böjde dig åt sidan för att nå att kyssa mig. När vi stod i kvällssolen och höll om varandra och sa hur mycket vi älskade varandra. Det är kärlek.
Efter en månad av ovisshet, ledsamheter, tårar, ilska, så har vi äntligen förståt det. We are meant to be baby, och vi ska kämpa. Vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0