lose control baby

Jag vill känna känslan av att ha makt. Av att inte vara en spelpjäs i ditt spel, utan vara tärningen, och kunna styra över mig själv. Du kan styra över mig, som om du har en fjärrkontroll. Jag vänder kappan efter vinden, jag springer dit du vill att jag ska springa. Jag är svag, jag visar mig svag. Min vilja är inte längre det som spelar någon roll, utan dina tankar. Även om du ändrar dig på 1 sekund så springer jag. Springer efter dig, följer dig vart du än går. Jag vågar inte stå upp för mig själv, räta på ryggen och säga ifrån. Istället kan du leka med mig, få mig dit du vill. När du tröttnat så försvinner jag, när du vill ha mig så kommer jag. Jag är som en skugga, som ett spöke som inte har en egen vilja.
Det ska bli ändring. Jag ska visa dig att det är jag som håller i spelreglerna nu, och när du vill ha mig ska jag visa dig vem jag är. Vilken stark tjej jag är. När du försöker flytta på mig ska jag stå kvar, bevisa min styrka genom att stå kvar. Det finns inget jag längtar efter så mycket som att du vill ha mig, och jag har makten och säger nej. Du blir svag, jag blir stark. Jag får överhanden.
Jag längtar, och den dagen lär komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0