Good things in life comes naturally

Jag har massa kul att se fram emot denna veckan! Det är så kul att längta efter roliga saker man ska göra, eller som kommer hända!

Tisdag: Spa tillsammans med min brors tjej. Ska bli så himla roligt och mysigt, en riktig tjejdag! Bubbelbad, massage, lunch på spat. På kvällen kommer även Top Model Sverige finalen, vilket jag längtar efter att få se!
Onsdag: Om vädret ger med sig så ska jag och Sanna ut på powerwalk. Ska bli så skönt att röra på sig.
Torsdag: Under dagen har jag inget planerat, men på kvällen ska jag och pappa, äntligen, på körskola! Så snart får jag börja övningsköra!!!
Fredag: JAG FYLLER 17! ♥
Lördag: Mysdag med några tjejkompisar, ska bli kul.
Söndag: Släktkalas med tårta och presenter, funfunfun!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0