Ligger och läser

Visst e jag cool? Ligger och läser min engelskabok, rätt soft. Men har ont i hela kroppen och fryser som bara den! Snart är väl febern här.. hur kul?
Orkar iallafall inte göra annat än att ligga här, så den enda förändringen under denna dagen lär väl bli att jag byter läxböcker emellanåt. FUN.
Ikväll åker jag iallafall till min goding och sover där, tar samma buss imorgon på morgonen också så det är perfekt. Känner att jag behöver piggas upp! Han är så duktig på att ta hand om mig när jag är sjuk och inte mår bra, hihi ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din blogg linda! :D den är så kul att läsa!

2011-10-06 @ 21:23:39
URL: http://byjohannakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0