LISTA

Nämn något som gjorde dig glad igår: jag hittade en jättebra låt som jag aldrig hört innan, men som nu är min favoritlåt!
Vad gjorde du kl 08 i morse? låg och flummade i sängen med jonte. 
Vad gjorde du för 15 min sedan? åt pepparkakor och lussebullar, och drack julmust.
Det sista du sahögt? "puss och kram jag älskar dig hejdå" - telefon m
ed jonte.
Det senaste någon sa till dig: "jag älskar dig hejdå"
Vad har du druckit idag? Vatten, oboy och julmust.
Vad var det senaste du åt? pepparkakor och lussebulle.
Vad var det senastedu köpte? en godispåse igårkväll, hihi.

Vad är det för färg på din ytterdörr? vit.
Vad är det för väder hos dig nu? svart ute så jag ser inte.
Godaste glassmaken? polka och blåbär.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja ♥
Sover du tungt? Ganska.
Drömmer du mardrömmar? Inte ofta.
Trivs du med ditt jobb? Är väl okej!
Favoritklädsel? tajts och höga shorts.
Favoritlåt just nu? Time is now - Asha Ali
Vad ser du om du tittar till höger? en vägg.
Vad gör dig glad just nu? musik!!!
Vad ska du göra härnäst? borsta tänderna och ta bort sminket tror jag.
Höger el vänsterhänt? höger.
Humör just nu? trött, sliten, men ändå glad
Favoritgodis? Pringles, om det räknas som godis.....
Kläder just nu? tajts, lång tröja, raggsockor.
Sommarplaner? Liseberg, bada, chillaaaa, Öckerö säkert... 
Hur många kuddar sover du med? 4 :)
Morgon eller nattmänniska? morgon!
Vad är viktigast för dig? kärlek!
Är du kittlig? haha jaaaa
Snarkar du? tror jag inte faktiskt
Stjärntecken? vädur
Äckligaste insekten? spindlar helt klart. och kackelackor!
Stökigt el välstädat? välstädat, men dock är det inte det i mitt rum.
Vad längtar du mest efter just nu? JULAFTON!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0