I'll stand right here and take this day in

Satte mig och tänkte efter, på saker jag har i mitt rum som jag verkligen bryr mig om och som jag älskar. Minnen, glada, men också ledsamma.

Över min säng har jag en hylla. På undersidan av den har jag satt fast massa minnen jag och min älskling har tillsammans. Några biobiljetter, av alla 8937320 gånger vi varit på bio. Laserdome på hans födelsedag, urklippt ur en kalender, då vi blev tillsammans, en text han skrev till mig på min födelsedag osv... ♥ Brukar ligga och kolla på allt fint när jag ska sova!
På hyllan finns minnen från min mormor, som jag saknar och älskar så mycket! Men känns skönt att ha hennes saker där, och bilder på henne. ♥
Min idol-lapp som jag hade under audition i april i år! Är så stolt över den, den sitter fastklistrad på min spegel så jag ser den varje dag.
En souvenir från Teneriffa som hänger på min vägg. Det var en kväll när vi skulle till restaurangen, så hade dem fotografering med två tjejer från personalen. Det var typ texmex tema, så det var tacos! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0