Jobbar!

Hej!

Har ni också regn och rusk idag? So have I!
Guuud va tråkigt väder, helt sinnes!
Men skönt att man slipper sitta ute iallafall. Jag sitter inne på jobbet, började 10 och slutar 15.
Jag jobbar på godislagret, en mysig liten affär där jag bor, haha :)
Ett ganska socialt jobb, man träffar ju nya människor varje dag, alla olika sortes också!

Fick gå ifrån datorn mellan Rubriken och första ordet i inlägget, för att det kom en sällskapssjuk tant som ville prata... Stod och pratade med henne i säkert 10 minuter. Ärligt talat så är det fruktansvärt underhållande och roligt att prata med folk man inte känner ;)

Nu ska jag gå och ställa tillbaka en film i hyllan, sedan blir det Spindelharpan i 3 timmar innan jag slutar! Dött med folk idag, söndag you know...



Ha en bra dag, puss


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-06-19 @ 14:26:34
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0