TEST!

DIG:

1. Hur lång är du ?

** 171cm.

2. Vad vill du bli när du bli stor?

** Vet inte riktigt faktiskt!

3. Vad pluggar du ?

** Börjar plugga Samhäll - media till hösten.

4. Har du långt hår ?

** Halvlångt.

5. Vilken hårfärg har du ?

** Brunett

6. Sminkar du dig ?

**Ja det gör jag, men oftast bara mascara!

7. Har du haft sex senaste månaden?

* Japp.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

** Vitt.

9. Har du kysst någon idag ?

** Ja :)

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

** Yesbox

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

** Hmm, svår fråga..

3. Hur många syskon har du ?

**En halvbror på 29. 

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?

** Nej jag vet inte.. (svarade på en fråga)

5. Hur många ställen har du bott på ?

** Öh, Göteborg och Bollebygd! 

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

** Pappa tror jag, han kan vara fruktansvärt barnslig ibland.. :o

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

** För några veckor sedan, när jag var hemma hos min bror och hans familj. "Hitta på något" kanske vi inte gjorde men jag tatuerade honom.. ;) 

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

** Igår!

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

** Om min pojkvän räknas som min kompis, vilket han gör, så natten till idag!

3. Har du kysst nån kompis ?

** Nää (om inte min pojkvän räknas som kompis då ;D).

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

**Jaao.

5. Vem har du varit kompis med längst ?

** Sanna tror jag.

6. Vem känner dig bäst?

** Mina föräldrar.. och min pojkvän och bästa vän. 

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?

**Nja, vet inte om jag är så öppen att jag säger att jag "hatar" den men jag hade sagt till om jag inte riktigt gillade den.. 

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

** Nej! =)

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

** Om dem skriker åt mig ;) 

2. Klä dig annorlunda ?

** Njaa, det beror på vad "annorlunda" är.. ?

3. Vara dig själv ?

** Ja det vill jag påstå!

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

** Självklart!

5. Pierca dig ?

** Ja, har piercing i naveln :) 

7. Ha sex på offentlig plats ?

** Haha ja det skulle jag väl våga, men inte om det var folk där ^^

8. Vara omogen ?

**Haha jaaa jag vågar allt vara omogen om jag är på det humöret!

9. Äta småkryp ?

** Nej fy fan!

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

** Hm... igår!

2. När var du på semester senast ?

**Utomlands, så var det 2009, Gran Canaria! Men på höstlovet är det dags igen, Teneriffa med älskling och min familj! Kommer bli grymt! <3
 
3. Vilken färg är det på din tandborste ?

**Ljusrosa.

4. Är ditt hår tråkigt ?

**Ibland tycker jag det, ibland inte!

5. Vem såg dig naken senast ?

** Jonte, haha :)

6. Hur ofta duschar du?

** Blir var/varannan dag.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

** När jag är trött.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0