HOME





Kom precis hem! Det första jag gjorde var att städa upp lite, hade visst lämnat rummet lite stökigt när jag åkte härifrån... Min säng hade längtat efter mig sa den, har inte sovit i den sedan i tisdags. Så den blev jag glad över att krypa upp i!

En sak som inte gjorde mig så glad var att vi har en byggjobbare utanför vårt hus som typ slipar något. Såklart så är han precis utanför mitt fönster så jag har fått dra ner rullgardinen. Visst, jättemysigt men det är alldeles mörkt i mitt rum... Förstår ni att jag blev rätt när jag kom in i mitt rum förut och inte visste att han står där, så möter jag han med blicken och det första jag tänker är "åh nej kolla inte på mig!". Min andra tanke var "Shit, det ligger underkläder på hela mitt golv, och där har han stått hela morgonen...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0