Jag älskar dig!

Jonatan, du är mitt liv, jag skulle aldrig någonsin kunna leva utan dig.
Förstår inte hur man kan älska en människa så som jag älskar dig. Du finns i mina tankar hela tiden och jag saknar dig så fort vi inte är med varandra.

Du kommer finnas i mitt hjärta livet ut, alltid du och jag.

Fina kille, du är min ♥


we♥it




weheartit har så otroligt fina bilder, förstår inte hur folk har för det första så bra fantasi till alla dessa coola och vackra bilder! För det andra är bilderna jättefint tagna. 

Min iphone är för tillfället ur funktion, därför har bloggandet inte vart så bra. Den har nämligen laddat ur, och såklart har jag glömt laddaren hos min pojkvän som inte kommer förens ikväll...

Nu ska jag äta med min familj, sedan chilla och lyssna på musik vid datorn. Fixa med designen kanske?
Puss. 



Jobbar!

Hej!

Har ni också regn och rusk idag? So have I!
Guuud va tråkigt väder, helt sinnes!
Men skönt att man slipper sitta ute iallafall. Jag sitter inne på jobbet, började 10 och slutar 15.
Jag jobbar på godislagret, en mysig liten affär där jag bor, haha :)
Ett ganska socialt jobb, man träffar ju nya människor varje dag, alla olika sortes också!

Fick gå ifrån datorn mellan Rubriken och första ordet i inlägget, för att det kom en sällskapssjuk tant som ville prata... Stod och pratade med henne i säkert 10 minuter. Ärligt talat så är det fruktansvärt underhållande och roligt att prata med folk man inte känner ;)

Nu ska jag gå och ställa tillbaka en film i hyllan, sedan blir det Spindelharpan i 3 timmar innan jag slutar! Dött med folk idag, söndag you know...



Ha en bra dag, puss


Godnatt :)

Lite dåliga cambilder såhär på kvällen..
Min lördagskväll har varit supermysig! Suttit med älsklingens familj och kollat på film och ätit godis!
Nu ska jag och jonte sova, ska upp 8 imorgon för att jobba :(
Hoppas ni sover gott allesammans, hörs imorgon!
Puss!

TJENA!

Hej!
Nu är jag tillbaka, har ni saknat mig?
Haha nejdå, men hade ju en bloggpaus på några månader, men nu är jag tillbaka med en ny blogg till och med! :)
Kände för att byta till en fräsch och ny!
Hoppas ni gillar designen än så länge, ganska tråkig dock men har inte tid att fixa den så mycket just nu. Men ska fixa det någon dag!
haha!

RSS 2.0