En perfekt present!

Hej!
Jag tänkte berätta om en väldigt rolig förlovningspresent/julklapp som jag och min pojkvän fick av min kusin och hennes familj.
En Smartbox, vilket är en bok fylld med upplevelser man kan göra. I Göteborg, Malmö och Stockholm bland annat.
Upplevelserna är allt ifrån bowling, golf, middagar, chokladprovning, måla på keramik, glasblåsning...Listan är lång.
Vi fick en som hette En skön dag, och det vi ska välja är Brunch på amerikans diner i Göteborg. Ska bli så sjukt mysigt.
Detta ska vi planera in i april, samt boka hotell så vi först äter brunchen och sedan åker till hotell med bubbelpool och sånt, bara vi två :) Nu har man något att längta till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0