Min födelsedag!


Idag fyller jag 17 år, grattis till mig själv! Älskar att fylla år, man känner sig så speciell, trots att det är typ 3456789 andra som också fyller år idag.. Men skitsamma, detta är min dag, hehe.

Vaknade inte upp till skönsång och tårta på sängen och alla andra födelsedagar, då båda mina föräldrar jobbar. Trist kan man tycka, men mamma har jobbat natt och är nu påväg hem till lilla mig. Ska göra iordning lite frukost till oss, och jag slår vad om att jag får skönsång vid frukostbordet istället, haha!

Veronica Maggio och Håkan Hellström får sjunga för mig sålänge. Har på skithög musik och bara njuter av att vara ensam hemma, älskar't! MEN börjar bli redigt förkyld, buhu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0