10 saker du kanske inte visste om mig:


- Jag har fruktansvärt lätt för att bli avundsjuk/svartsjuk.
- Jag har otroligt svårt för att sova/vara ensam.
- Jag är grymt envis och vill alltid få som jag vill, haha 3-års nivå..
- Jag är faktiskt väldigt romantisk och kärleksfull, speciellt mot min pojkvän. Vill alltid säga hur mycket jag älskar honom, alltid visa det, alltid skriva det, alltid vara nära. Ha tända ljus och mysa framför filmer och sånt!
- Jag är lat.
- Jag har inget tålamod över huvud taget. Enligt mig ska allting gå på 5 minuter eller mindre, annars tröttnar jag.
- Jag gillar personer som är öppna. Som kan bete sig som man känt varandra hela livet, men som man bara känt i några månader. Sånt älskar jag!
- Borde få diagnosen "facebook-nörd". Gånger 1000. Nej, jag överdriver inte!
- Jag älskar barnfilmer, såsom pippi, madicken, lotta på bråkmakargatan...
- Jag gillar att hitta på roliga och spontana saker, som att gå ut och gå med någon man tycker om, plocka svamp, baka, åka till stan.. Att man bara bestämmer det på några sekunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0