Under the coconut tree you be chilling with me


Tröja - Ginatricot
Chinos - Gina också tror jag (gamla!!)
Smycken - ingen aning :(

+ svarta låga converse

Godmorgon bloggen!
Sov ju hos älskling inatt, men när han klockan 7 skulle gå till jobbet så hade jag ju också vaknat. Kunde inte somna om så åkte hem runt 8. Har alltså varit hemma och gjort mig i ordning och sådär, tills nu. Bloggar lite snabbt sen drar jag iväg till jobbet, 10-15 idag också!

Senare vet jag inte vad som händer, men älskling sover här iallafall!

Måste kila nu, men ha en bra dag! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: ullie

sol idag blir lycklig

hoppas du får en bra dag kram

2011-07-15 @ 09:50:24
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0