List

Senaste

Låt du hörde: Hänsyn - Kent ♥

Film du såg: Falsk som vatten

Mat du åt: En macka och en drickyoggi

Kram: Sanna

Puss: Jonte igår

Känslan: Trött

Bråk: Inte bråk, men jag och mamma tjafsade igår när jag körde bil, haha

Resa: Teneriffa förra året med baby. Det bästa jag gjort i hela mitt liv!

Glädje: Att vi har resursdag imorgon, bara ett prov sedan ledigt!

Längtan: KENT i juli!!!

Dröm: Minns faktiskt inte..

Personen du träffade: Alla i klassen

Person du pratade i telefon med: Baby

Personen du fick sms av: Emma

Gången du var utomhus: Gick från bussen in till skolan förut

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår eftermiddag



Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad när man är i min ålder, men landet när man är äldre och har familj!

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött helt klart

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Mcdonalds, äter aldrig på Max

Vin eller Öl: Vin

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Utlandet

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll

Sommar eller vinter: Sommar!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Marmelad

- Mjölk

- Kolsyrat vatten

- Smör

- Ost

 

(haha ovanligt vaaa)


Fyra saker du inte kan vara utan?

- Mina vänner

- Min familj

- Min pojkvän

- Min Iphone


3 saker du inte kan äta?

- Ärtsoppa

- Musslor

- Cheesecake

Två saker som gör dig glad

- Människor jag trivs med

- Roliga saker man har framför sig och längtar till



En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Pussas, hihi ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0