Nattlig gäst



Har halvsovit från halv 11 och tills nu. Somnade med smink och kläder, ovanligt... Vaknade helt av att min pojkvän ringde och sa att han missat sin buss hem. Han hade varit med en kompis och haft lite för kul och glömt av tiden haha. Jag sa iallafall att han kunde komma hit ifall han ville, så han är påväg nu.

Grejen är att min mamma är fruktansvärt lättväckt och lär inte bli speciellt glad om hon upptäcker att jag får gäster såhär sent på natten, haha. Därför bestämde vi att han skulle hoppa in genom fönstret i mitt rum, och sedan imorgon vid frukostbordet dyka upp som.. gubben i lådan?

Hur det gick skriver jag imorgon, lite smånervös faktiskt haha!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, spännande :D

2012-05-19 @ 00:12:46
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: aidaho - en blondins tankar

sv: Tack så myyycket !

2012-05-19 @ 14:19:09
URL: http://aidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0