Mysig kväll


Efter skolan följde älskling med mig hem. Vi åt mat och började sedan plugga lite matte, men allt slutade med att vi låg och myspratade under täcket istället, haha. Men jag kan matten någorlunda så känns ganska bra ändå.

Vi bestämde oss för att gå ut och jogga. Gick sådär, jag har ju så jäkla kass kondition så det blev en blandning av powerwalk och slögång istället. Orkade typ ingenting, så vi gick bara och småpratade. Stannade vid en bäck och kastade macka, och satt och pratade. Det var så galet mysigt, bara vi två där bland träden, med fåglar som kvittrar runt omkring. Så fint. ♥

Övningskörde när vi körde hem honom, det gick bra förutom att jag blir så nervös när jag ser hans leénde i backspegeln haha. Nu är jag hemma, har duschat och äter nu lite kräm och skypar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0