Mobilbilder


Lite kassa mobilbilder från de senaste dagarna. Fikade på stan med älskling och mitt kusinbarn Emma igår, och på kvällen var vi vid en brasa där det kryllade av folk. Var riktigt mysigt, där jag satt bredvid min kärlek i gräset och njöt av det underbara kvällsvädret.

Idag åkte vi hem, tråkigt. Både Jonte och jag ville stanna längre, men tyvärr gick inte det... Åkte hem och storstädade mitt rum vilket behövdes! Sedan tog jag mopeden till Jonatan igen för han undrade om jag ville äta grillat med dem. Det var supergott. Vi var ute i kvällssolen och åkte longboard också vilket jag har lärt mig jättebra nu, så kul!

Ska jag sammanfatta min valborg så har den varit fylld med kärlek, värme, grymt väder, god mat och en massa skratt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0