Min dag i bilder

Idag var jag och min pojkvän i Göteborg och åt engelsk brunch på världens mysigaste ställe. Egg&Milk hette det, rekomenderas verkligen! Låg 2 minuter ifrån Slottsskogen!

Vi hade ett erbjudande med oss som vi fått i julklapp av min kusin. Så vi fick varsin meny gratis. Det vi fick var varsin bagel i valfri smak, två tjocka pannkakor var som vi dränkte i sirap, färskpressad apelsinjuice, yogurt eller fruktsallad, ägg och bacon + kaffe/te.

ÅH vad mätt man blev och ÅH vad gott det var. Herre jesus. Satt där inne i över en timma för att försöka få i oss all mat och sitta och prata, så galet mysigt. Tack världens bästa kusin med familj! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0