Hej hallåååå


Sitter och äter rester. Haha nädå men fanns kvar lite kyckling och god sallad sen häromdagen så det får slinka ner i min mage tillsammans med ett glas mjölk. Denna eftermiddagen har jag kännt mig sjuk så soffan har varit min trogna vän i flera timmar. Men tillslut ryckte jag upp mig och tog en dusch, blev en människa åtminstone...

Ska med en buss som går kvart i 9 till min babe. Är så jäkla sällskapssjuk, plus att vi började se på en film igår som vi somande ifrån, vill se den!!

Imorgon efter skolan åker jag och Sanna till badhsuet, sedan hem till mig för myskväll, hon sover här. Jobb på lördag 10-15 och sedan troligtvis vara med Elina och hennes kille, tillsammans med Jonte.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0