Den sämsta dagen



Sitter på en hemsk mattelektion. Hela denna dagen är hemsk. Tråkiga och långa lektioner, sen lunch, you name it. Men efter skolan ska Jonatan följa med mig hem. Vi ska äta och plugga, har mattenationella imorgon...

Påtal om nationella, har endast en lektion imorgon! Börjar 8, mattenationella i 25 minuter, sedan hem. Åh vilket härlig dag det kommer bli imorgon! När jag är hemma redan vid 10 imorgon ska jag nog fråga mamma om jag kan få köra lite. Körde förresten en jättelång bit igårkväll, gick superbra och kul som tusan!

Jag längtar till helg. På fredag ska jag grilla med Jonte och några andra, på lördag ska jag jobba 10-15 och sedan vara med Elina. Och förhoppningsvis ska jag till tatueraren på söndag och fylla i min tattoo, men måste ringa och fråga henne först. HOPPAS!

Kommentarer
Postat av: emma

SVAR: HEJ PÅ DIG

2012-05-08 @ 15:50:29
URL: http://ascendio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0