Bara dårar rusar in


Nu är jag hemma från skolan. Har varit det ett tag, men hjälpt mamma att handla lite mat och så. Provet gick bra, det var ganska lätt och jag hoppas på det bästa. Men var så jäkla trött, på bussresan till skolan var jag helt död och det gick inte över. Ligger i min säng nu och måste egentligen plugga men jag ligger och kollar på bilder på Håkan istället och håller på att somna, haha.

Jag och mamma ska snart fixa ihop lite lunch tillsammans. Det blir kyckling, couscous, turkisk yogurt + en fräsch sallad. Mums, nu började min mage kurra! Ska nog göra mat nu, så kan jag ta tag i plugget när jag är mätt och förhoppningsvis piggare...

Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske övningskör hem till Jonte en stund, pluggar, eller bara är hemma och slappar. Har inte riktigt bestämt än, men tusan va skönt med en ledig dag! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0