Min eftermiddag

Åkte tåg hem från skolan med mitt skinande Iphone-skal. Haha, vet inte varför det lyser så, har inte redigerat!
När jag kom hem åt jag middag och direkt efter la jag mig och läste. Måste ha läst 2/3 tills på onsdag, stress stress!
Tog en paus i läsandet och pluggade lite historia..
När det börjat mörkna utanför fönstret la jag mig och läste igen, denna gången med en skål glass!
.
Rolig eftermiddag va? Nja, inte så värst. Men har kommit jättelångt i boken nu vilket är skitbra!
Imorgon efter skolan blir det också plugg, men tillsammans med min baby. Är så mysigt att sitta på varsin sida av sängen och plugga och fråga varandra om hjälp osv. Sover även hos honom imorgonkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0