Sista dagen på feriejobbet avklarat

 
Nu har jag jobbat min sista dag på mitt feriejobb. Usch vad trist det känns, fy satan. Stormtrivdes verkligen, underbara människor både boende och personal. Jobbade på ett demensboende. När en av personalen, som jag också kommit närmst, gav mig blomman ovan så började jag nästan lipa. Tårarna var nära... Men jag kan trösta mig med att både de boende och personalen sa att jag skulle komma och hälsa på snart igen. :)
 
Nu är jag hemma. Lyssnar på lite musik och tar det bara lugnt. Vet inte riktigt hur eftermiddagen ser ut, vädret är ju inte så kul. Hade velat ut och springa men njae, då får regnet allt ta och försvinna först! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0