Nu har jag vaknat till liv

 
Vädret och en stor frukost gör att man vaknar till på riktigt. Man blir ju överlycklig av vädret för det första! Kan inte detta hålla i sig nu?? Gick även och la mig hungrig igår för att jag inte orkade fixa någonting när jag kom hem från gymmet, så en stor frukost gjorde mig också väldigt glad. Proppmätt ligger jag nu här i min säng och bara degar...
 
Jag hann städa iordning på rummet innan jag åt, så nu är det uppstädat och fint! Känner även för att gå ut och springa (GÅ ut och SPRINGA? Men det är ju så alla andra säger.....) men jag blev så mätt så vet inte om jag orkar. Vill även åka ner till solariumet men har inga mynt och får inte växla bort mina "stora pengar", haha. Hmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0