Dricker te

 
Godmorgon. Fredag, äntligen! Jag har längtat hela veckan efter att äta chips eller godis, och idag ska frossa.. Nädå inte riktigt, men jag är värd det iallafall. Försöker, eller avstår faktiskt, från godis och sådant på veckorna!
 
Sitter här med en kopp te och försöker piggna till. Har precis ätit lite frukost och ska snart börja göra mig iordning. Jag och mamma ska åka till Borås idag (jag ska köra!!!) så ska vi handla lite grillmat och kolla på tjocketröjor, eftersom alla våra verkar ha en tendens att gå sönder...? Dragkedjorna hackar upp sig så att man inte kan stänga dom.. Hmm.
 
Ikväll blir en bra kväll. Ska sova hos min älskade kille, och vi ska äta tacos och se på film! Det ska regna också, ännu mysigare att ligga under täcket och bara mysa!
 
Ha en bra fredag! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0