Godmorgon fredag!

Jo jag har fler koppar än den ovan. Lyckas bara välja den varje gång jag tar cam-bilder, haha..
 

Godmorgon! Äntligen fredag idag! Är något speciellt med fredagar. Även om man har sommarlov så längtar man ändå till fredagar.. Har ju jobbat i veckan så är rätt gött med helg. Inte för att jag inte kan jobba på helger, men ändåå.
 
Idag vaknade jag upp hos min prins i vårat egna hus. Haha, nja men nästan... Vaknade först när han skulle till jobbet runt 6, så jag passade på att retas lite och säga att jag skulle sova i tre timmar till. Blev han lite avis eller?
 
Idag är det överraskningsdags för Jonte som gäller. Vad det är än kan jag inte säga, men det kommer bli fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0