Förlåt för kass update...

...men jag njuter faktiskt av sommarlovet och sitter inte så ofta vid datorn. Det är jäkligt trist att vädret inte kan ge med sig bara, är så trött på denna kyla!
 
 
Nåja, här sitter jag för omväxlingsskull på jobbet. Kul.. Vad har jag haft för mig de senaste dagarna då? Jo, jag har varit med min familj och mina brors små barn i vår husvagn i en natt. Supermysigt.
Jag har även varit med Elina i Danmark, Frederikshavn över en dag, sjukt kul. Vi satt på gräset och drack cider och småpratade, gick i affärer samt ätit skitgod pizza. Ja, det var en grymt bra dag. Och natt. Vi kom inte hem förens halv 7 morgonen därpå...
Sedan har jag bott i husvagn med min prins i två nätter på en liten camping i Göteborg. Var så mysigt, bara vi två. Vi firade ett och ett  halv år (!!!) i lördags så då åkte vi och bowlade, åt god oxfilé på världens godaste restaurang där vi sedan satt på uteservering med filtar och bara umgicks. Älska! På kvällen kollade vi på bio, Cockpit. Rekomenderas starkt!
 
Jaa.. det var väl ungefär hur mina senaste dagar har sett ut. Min kamera har gått sönder och min mobilkamera är sämre än sämst så kan inte uppdatera med så bra bilder vilket är synd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0