Lista

Jag tycker själv att det är kul att läsa andras sånnahär listor, speciellt folk man känner. Så jag snodde denna av en tjej i min klass!

Vilken färg har dina skor? - Har flera skor men typ vit och svart

Hur många sms har du skickat med din telefon? - Vet inte riktigt, men väldigt många iallafall

Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Min frisör på Barbershop!

Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Jonte, mamma, jontes mamma, jontes mormor, Emma, Max och tatueraren!

Vilka namn finns i din smsinkorg? - älskling, mamma, eurovoice, jontes mamma, Emma, Linn, Ellos, pappa, jontes pappa, Max och 118800!

Vem kramade du senast? - Min babe ♥

Din favoritlåt? - Finns så galet många, kan inte säga en!

Bär du på en stor hemlighet just nu? - Nej det kan jag inte påstå.

När vaknade du imorse? - Lite efter 8.

Gillar du hästar? - Dom är la fina, haha.

Har du ett turnummer? Vilket? - Jag vill att det ska vara 13, men det funkar aldrig..

Vem hade du velat träffa just nu? - Mina brors barn, Freja och Eddie.

Vilket är det bästa året hittils? - 2011, helt klart!

Är du kär? - Något enormt!

Är du en rökare? - Nej.

Föredrar du snus eller rökning? - Ingenting

Vad heter du i mellannamn? - Elisabeth, like my moooom

Har du en blogg? - Nej?

Vilken klass går du i? - Ettan på Bäckängsgymnasiet!

Ditt favoritband? - KENT

Din favoritartist? - Håkan Hellström är en bland dom.

Thåström eller Håkan Hellström? - Håkisen

Göteborg eller Stockholm? - Götet!

Vart bor du? - Bollebygd

Vart vill du bo? - Vet faktiskt inte..

Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Har tusen listor så vet inte

Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - ..

Vem skrev åt dig på msn senast? - Har inte varit inne där på över ett år så jag minns inte

Vem skrev du senast sms med? - Älskling

Vem ringde dig senast? - Mami.

Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - Massa bilder på mig och jonte med roliga effekter

Blind eller döv? - Om man måste välja, så döv..

Hur gammal tror du att du kommer bli? - Jag vet inte, men vill bli 100.

Vad vill du jobba/jobbar som? - Ingen aning!!!

Var är dina syskon just nu? - Hemma tror jag

Senasta kändisen du såg? - Maria Montazami skulle jag tro.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Det var ett tag sedan, hmm.. minns inte!?

Har du piercingar? Isåfall, vart? - Naveln :)

Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Sju sorger - Veronica Maggio

Är du vig? - Vill jag väl inte påstå haha.

Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - Till jonte, "ring när du ser detta, måste fråga en sak, puss"

Använder du hårspray? - Ne usch!

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande såklart, det är det bästa som finns!

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej!

Uppsatt hår eller hängande? - Hängande

Vill du gifta dig i framtiden? - Ja absolut!

Vilken vän vet mest om dig? - Frida måste jag nog säga

Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Ja!

Vad ska du göra i sommar? - Sola, bada, njuta, vara med vänner, vara med älsklingen.

Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Elina.

Vad stod det i din senaste händelse? - Att Joanna och Theres gillar min status

Vill du bli modell? - Nae

Vad var det senaste du installerade på din dator? - Ett fotoprogram som sabbade min cam tror jag.. hur det nu kan ha gått till hahaha.

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Kläderna tror jag.

Favoritdryck? - Fanta Exotic

Senaste CD-skivan du köpte? - Köper inte CD-skivor

Har du några plancher i ditt rum? Nepp.

Favoritskådespelare? - Julia Roberts, världens vackraste människa!

Favoritkomiker? - Per Andersson tror jag.

Klänning eller kjol? - Inget egentligen, men klänning då

Har du varit med på TV? - Nee

Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Kollar aldrig på tv på morgonen

Vart vill du resa innan du dör? - Thailand och Kreta!



Bild från Teneriffa, som jag saknar sjukt mycket!!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0