Världens bästa kille

Korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig, för allting som du är o du tog mig på fötter igen.
Tre ord o jag faller direkt, du o jag det bästa som har hänt. Se mig i ögonen, de jag förstår nu, jag vet att vi båda vi behåller i en evighet. Förlåt mig, om jag tvekar ibland, men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt.
Och känner du dig ensam, är du aldrig till besvär för när du behöver mig kommer jag redan vara där.
En bra vän som fanns där ifrån början, du förlät mina fel o tog bort den onda slöjan.
För när alla andra svek, var det du som stog kvar, berättade för mig hur värdefull jag var.
Du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden, utan dig vore jag bara en av miljoner.
Det är svårt att förklara när ord inte räcker till, kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill.
När jag är ledsen tänker jag tillbaks på 14/12, dagen det blev vi och jag fick allt som jag önska.
Jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans, när vi är med varandra, känns som tiden stannar.
Du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje, trodde aldrig att kärlek kunde kännas såhär rätt.
Jonatan du är allt som jag nånsin velat ha, varje andetag med dig känns så underbart.
Jag säger så mycket men, detta är sant, du kan vara den rätta så håll hårt i min hand.
Första ögonkastet, det var kärlek redan då, du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på.
Vi ska vara dom som klarar allting tillsammans och har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat.

Jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0