Lista

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Linda

Smeknamn: Inget direkt, men lindis typ haha

Låt som när du är ledsen sörjer till?: "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger" med Håkan

Beroende av: Chips och kärlek, hehe

Vad tror folk om dig?: Det vet jag inte, haha!

Stämmer det?: Öh

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag har fin hy, fint hår och snygga ben

Vad säger du för att imponera på någon?: Det vet jag faktiskt inte, hehe...

Hur imponerar man på dig?: Man visar att man är säker i sig själv

Brukar du skratta för dig själv?: Haha, ibland!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hoppas du hade en bra dag gumman ♥"

Var bor du?: Bollebygd

Trivs du där?: Det funkar!

Äger du några converse: Yes, tre stycken

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Nix

Vad har du för mobil operatör: Telenor

Är du allergisk mot något: Nope!

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: Hallå? eller Hej det är Linda

Vem ringde du senast?: Sanna

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon var påväg till Södra

Antal timmar sömn inatt: 8 timmar

Sov du ensam: Ja :(

Brukar du komma i tid: Ja, jag är en sån som hellre är en kvart för tidig...

När mår du bra: När jag är med människor jag älskar, och när folk behandlar en bra!

När blev du fotad senast: På spa:t med Ramona i tisdags

Hur känner du dig nu: Lite trött, seg, smådeppig, vet inte varför. Annars peppad för att träffa vänner i stan snart!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart faktiskt

Vad tycker du om fötter: Det är väl inte något jag älskar direkt, men vem gör det?

Vad saknar du: Närhet, som man bara får från killen man älskar

Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag!!

Favorit dryck på morgonen: Te!

Rakar du benen: Japp.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Under skoldagar är det 11, annars typ 12-1

Är du blyg?: Sådär, det beror helt på hur människorna runt omkring är faktiskt

Sysslar du med någon idrott: Nej inte för tillfället

Vill du hellre ha mail än brev: Ja!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Har varit med om kärlek vid första ögonkastet själv, så ja

Har du spytt offentligt: Nej usch

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Detta låter skumt, men hade jag varit kille för en dag hade jag testat att kissa, hahaha

Är du nöjd med ditt liv: Mja det finns saker man kunnat ändra

Är du bortskämd: Nja det tycker jag inte..

Vad gör du i morgon: Imorgon kommer alla mina släktingar hit och äter tårta och har kul!

Vad är det värsta du vet?: Människor som sviker

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Det är nog mellan 50 och 150, beror helt på

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Kan inte komma på någon bara sådär

Vad längtar du till?: Kent med Sanna i sommar, och sommarlovet!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det har jag ♥

Vad använder du för shampoo?: Har massa olika, med fruktis tillexempel

Vad är det finaste du fått?: Ett armband med äkta silver

En speciell dag du minns: När jag och Jonte var i Teneriffa, alla dem dagarna var speciella, det bästa jag varit med om i hela mitt liv

Hur gammal är du: 17

Tycker du om någon just nu: Min familj och mina vänner

Du samlar på: Ingenting. Eller... skitsaker isåfall

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Sanna, Emma, Elina eller Frida

Gillar du golf: Minigolf är väl kul haha

Vilken tid gick du upp idag: Halv 9 har jag för mig

Har du sovit i din egna säng inatt: Yes

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Det är verkligen okej att gråta!

När grät du senast: Igår, tyvärr

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bjuda mina nära och kära på en oförglömlig resa först och främst!

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Kan vara allt ifrån 8-9:30

Har du piercing: Navelpiercing

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Ibland på solarium

Är du bra på att laga mat: Nja, sådär. Men tycker det är kul

Är du flygrädd: Nej!

Hur vig är du: Inte så jätte, var mer vig när jag gick i cheer

Är du musikalisk?: Ja det tycker jag

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Polka!!!

Tror du på ett liv efter döden: Hm.. svår fråga.. vet inte..

Tycker du om sushi: Inte allt, men vissa saker

Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips eller popcorn

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja det gör dem!

Har du tandläkarskräck: Nee inte så

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon skulle jag vilja säga

Vilken ögonfärg har du: Blå-grön

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja 
Biter du på naglarna: Usch ja

Röker eller snusar du: Röker väldigt sällan

Har du skrivkramp nu: Nä men ont i armarna för jag ligger på dem. Haha ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0