Chill-dag


Denna dagen är ungefär lika lugn som dagen igår, bara det att jag fått gjort lite saker! Har städat mitt rum, damsugit osv. Men just nu har jag tagit en paus och sitter och äter lite kräm, hehe.

Snart ska jag och mamma åka till affären och storhandla. Ska ju ha släktkalas här på söndag, då det kommer över 10 personer, varav två småttingar! Ska bli riktigt kul att träffa alla släktingar, äta tårta, få presenter....hihi.
Tror även jag och mamma är värda varsin pizza efter att vi handlat. Var längesedan jag åt det faktiskt.

Ikväll ska jag på körlektion tillsammans med pappa. Efter den kursen får jag äntligen börja övningsköra! Men dock efter någon vecka, för körskoleledaren måste skicka ett intyg först. Men sedan så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0