9 april 2012


Idag går alla mina tankar till min mormor som för exakt ett år sedan lämnade jorden för att komma till himlen och bli den finaste ängeln. ♥ Jag saknar dig så det gör ont, men jag vet att du har det bättre där du är nu. Jag vet att du är med mig hela tiden, jag känner av dig mormor.
Minns fortfarande din begravning, som om den var igår. Det var så fint, alla var där, precis alla, och sa farväl.
Jag älskar dig mormor, och jag vet att du mår bra nu. ♥
Ibland kan jag sätta mig och tänka på allt roligt vi gjorde ihop. När jag var liten, och sov över hos dig och inte kunde sova så satte vi oss och spelade fia, om det så var mitt i natten. Du gjorde så jag kände mig så trygg, med din varma choklad och dina lena ord som pratade så fint till mig. Du var alltid så snäll mot alla, och ditt skratt klingade så högt och fint, man blev så glad av dig mormor.
Inte än, men om många år framöver så kommer vi att ses igen. Då ska vi sitta där och spela fia uppe i himlen, som vi alltid gjorde när du levde. Visst? ♥
Du har alltid hållt mig i handen och funnits där. Alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0