100

Jag har tråkig historialektion. Det kanske ni märker..


1. Tre namn jag lyssnar till: Linda. Har inget direkt smeknamn.

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min ärlighet, och att jag är omtänksam.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är väldigt svartsjuk.

4. Detta är jag rädd för: Insekter, mörker och att bli lämnad ensam.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, mat och pussar, hihi.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sitta på marken om det finns myror runt omkring, haha. Sitta still mer än högst 2 timmar, lyssna på musik som är precis likadana hela tiden. USCH. 

7. Detta tycker jag om att göra: Mysa, titta på film, umgås med folk jag tycker om, äta chips......... finns mycket!

8. Detta vill jag göra just nu: Köpa kläder, börja övningsköra, SOVA!

9. Bästa känslan: Lycka & känslan av att man är älskad!!!!

10. Värsta känslan: Ensamhet & svek

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Rolig, omtänksam, visa känslor ♥

12. Är jag kär just nu? Ja.

13. Jag vill gifta mig: Ja.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Flytta från Sverige, skaffa barn, ha världens finaste bröllop

15. Min käraste ägodel: Min Iphone, Macen... haha nä jag skoja, men lite så. Bankkortet kanske. Och justeja, Jonte också!

16. Något jag vill ha i present: En longboard.

17. Detta har jag på mig just nu: Blåa jeans, T-shirt och svarta converse.

18. Favoritkläder: Jonatans mjukisbrallor, hihi.

19. Favoritdjur: Hund!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Hellström, Thåström, Winnerbäck och Kent.

21. Favoritlåt just nu: If your'e not the one - Daniel Bedingfield.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast är nog matte (när man förstår!!!) och idrott, och tråkigast är historia och engelska.

23. Stjärntecken: Vädur.

24. En bok jag älskar: Alla Katarina Von Bredows böcker!

25. En film jag älskar: Älskar många filmer, men The Notebook är på topp!

26. Tv-program jag gillar: Halv 8 hos mig, och alla andra matprogram haha.

27. Favoritdoft: Jontes parfym, som han hade första gången vi träffades, och även använder nu och det väcker mycket minnen.

28. Detta äter jag gärna: Tacos och grillat

29. Dricker helst: Röd fanta.

30. Favoritgodis: Choklad, och chips, om det räknas som godis...

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand!!!

32. Färg på mina ögon: Blå-gröna.

33. Min längd: 1,74

34. Jag tror på: Mig själv.

35. Jag spelar: Inget.

36. Person jag beundrar: Kan inte komma på några kända människor, men annars, min kusin!

37. Så här bor jag: I ett gult hus hos min mamma och pappa.

38. ??: ?

39. Det här tänder mig: Muskler, *dregglar*

40. Det här gör mig avtänd: Helt otränad, luktar äckligt osv. Tur att Jonte alltid luktar gott!!

41. Favoritfärg: Svart, vitt, rosa.

42. Favoritcitat: Hmm.. vet inte.

43. En hemlighet jag vet: Skriver jag väl inte heller?

44. Bästa present jag fått: Att få övningsköra, samt systemkamera och äkta silverarmband.

45. Senast köpta skiva: Oj, det var så längesen jag köpte skiva, minns inte.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Min rumpa och mina ben.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina fötter, haha don't know why.

48. Udda förmåga/egenskap: Att jag kan känna på mig om något är fel.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En... hund!

50. Vad lyssnar du på just nu?: Historialäraren. Eller, lyssnar och lyssnar..

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Sitter i skolan, och efter skolan vet jag inte.

52. Var är dina föräldrar födda?: Göteborg tror jag haha.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Var nog Screen Snake, haha.

54. Vilken är din favoritrestaurang? Restaurang Vasastan!

55. När badade du i en pool senast?: I somras hemma hos mig. Men om badhus räknas, så för några veckor sedan.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: När jag var mindre.

57. Hur många barn vill du ha?: 2.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hård rock, typ growl.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Får inte rösta!

60. Vad har du för TV-kanaler?: Vet inte, ganska många.

61. Har du åkt moped någon gång?: Ja.

62. Har du busringt någon gång?: Ja.

63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Jag vill men jag tror inte att jag vågar.

66. Har du en egen trädgård? Vadå egen?

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Svårt... vet inte riktigt.

68. Kan du alla orden i nationalsången?: Ja det tror jag haha.

69. Badkar eller duschkabin? Badkar!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Poltergeist.

71. Favoritpizza?: Hawaii tror jag!!

72. Chips eller popcorn?: Chips.

73. Vilken färg på läppstift använder du?: Använder inte läppstift.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Ehm, nej, haha!

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äppel!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Åt med Jonatan och hans mamma igår, kött.

78. Favoritchoklad?: Marabou eller Aladdin.

79. När röstade du senast?: Vet inte.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Förra sommarn tror jag.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Ja.

82. Är du bra på matlagning? Haha nja, sådär.

83. Klarar du att tanka själv?: Moppen, och kanske bilen.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej.

85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nej.

87. Vad var det senaste du handlade?: Fika.

88. Har du kräkts offentligt? Nope, haha.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Hitta den sanna kärleken har jag redan gjort, så att bli mångmiljardär hade inte suttit fel!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja.

91. Har du ringt något betalnummer?: Ja.

92. Kan man vara vän med sitt ex?: Jag vet inte.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Min mormor, förra året.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Ja, jättemycket svart hår.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Säger att jag inte kan prata, det gamla vanliga haha.

96. Vad har du i din väska?: Dator, skolgrejer, plånbok, hörlurar osv..

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Skypar med babe.

98. Vad är du tacksam för idag?: Att jag inte gav upp!

99. Var hittade du den här listan?: På en annan blogg.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Alla som vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0