En hälsning

Hej på er! Guud var typ år sedan jag bloggade. Var knappt så jag kom ihåg lösenordet hit, ha ha! Men jag läser andra tjejers blogg i min klass, och blir så sjukt sugen på att börja igen. Men jag brukar ju säga så, sedan går det en vecka och jag tröttnar och lägger av.. Men ska iallafall försöka!
Just nu sitter jag och äter, därmed denna fina bild.
haha. Ser ni mitt fina plåstermärke på halsen? Haha satte ett plåster där imorse för det sved på mitt sår när jag duschade.... Sen blev det så fint. Anteckna det!

Nu ska jag plugga, sedan kommer bild på dagens outfit upp!
Ciaooooo

Kommentarer
Postat av: johanna

vad roligt att du ska blogga igen! kommer självklart att följa dig! :D kram!

2011-09-29 @ 19:08:40
URL: http://byjohannakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0