We will never apart, maybe in distance, but never in heart

Snart ett år har gått, med dig vid min sida. Jag är fortfarande lika lycklig, lika kär, blir fortfarande lika pirrig i kroppen när jag ser dig, som de första dagarna efter att vi träffats. Minns det som det var igår, när du frågade om jag ville gå på bio med dig. Lyckorus. Det var stelt, nervöst, pirrigt... I slutet av filmen tog jag din hand i min, då förstod jag att vi precis börjat något nytt, tillsammans. Sedan höll vi hand hela vägen till bussen. Jag var så lycklig.
Sedan har tiden bara gått, bara rusat iväg! Har helt galet mycket minnen med dig älskling, som jag aldrig kommer glömma. Och det ska bli fler! Vi har så roligt ihop, skrattar åt allt.
Du är helt underbar, jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Vet egentligen inte varför jag sitter och skriver denna "kärleksförklaring" på min blogg.. eller jo... Det är en blogg som handlar om mitt liv, och du är mitt liv. ♥
Med detta vill jag säga att jag älskar dig mer än något annat i hela världen och resan till Teneriffa kommer bli det bästa jag gjort i hela mitt liv, kommer bli helt underbart. Längtar så jag spricker!
14/12 - 2010 ♥ Jag älskar dig så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0