On the bus

Hej bloggen!
Jag har precis satt på bussen hem nu, den börjar åka om några minuter. Typ. Nu.
Började halv 10 idag, tog skolfoto och slutade efter det, vdi halv 11. Sjuukt härlig måndag! Men skolfotona ska vi ju inte ens prata om.. Men kan ju säga att blixten på kameran gör att man väldigt, väldigt lätt blinkar....
Ska hem och äta middag nu, hehehehe jaa jag är skithungrig! Sedan ska jag plugga och tillbaka till skolan runt 5.
Har nämligen utvecklingssamtal, men det kan väl inte ta mer än en halvtimma. Ikväll blir det troligtvis en runda till älskling i rampen, skejtnördig som han är!
Jaja, nu ska jag chillaxa (ja e cool) och lyssna musik och blunda!
Ha det så bra i skolan allihopa, vi höres!

Kommentarer
Postat av: N I L A M ♥ snart eget domän

svar: ska vara hos pojkvännen, har körlektion och vara hos farsan, du då? :D

2011-10-03 @ 11:24:15
URL: http://nilamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0