Kanelbullens dag!

Hej bloggen!
Hur har eran dag varit? Min har varit helt okej, rätt seg dag i skolan men direkt efter satte jag mig på bussen till Göteborg, tillsammans med min älskling. Åker på motorvägen just nu, så sjukt tråkigt med långa bussresor så tänkte att det var perfekt tid att blogga! :)
Vi ska gå runt på stan, äta, fika och ha mysigt! Kanelbullens dag idag ju, måste ju firas! Är dock inget jättefan av kanelbullar men en sånhär dag måste man ju köpa en...
Nu ska jag fortsätta plugga vidare, medan älskling roar sig med sitt dataspel... Härregud, är typ lego. - Ja han är 17.
Ha en fin eftermiddag allihopa så hörs vi! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

vet inte om du sett min kommentar men jag gör gärna en design till dig, jag tar 50 kronor för en design och du kan skicka till min epost hur du vill ha det! :)

2011-10-04 @ 20:05:13
URL: http://eym.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

Hej! Söt blogg! :)

Nu är jag tillbaka efter en lång bloggpaus, bättre än nånsin ;) Kika gärna in hos mig!! :D

KRAAM

2011-10-06 @ 08:38:46
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0