Jag och Gösta ikväll!

Hejsan!
Denna kväll har tillbringats hemma, slappat, pluggat, vart allmänt seg. Har bakat också, i och för sig så var det till en skoluppgift som vi har tills veckan efter höstlovet. Ett tal man ska hålla om någonting, och mitt tal ska handla om ett bakverk. :) Gott blev det iallafall, så har suttit framför en film och mumsat på dumlekakor den senaste timmen..
Nu har iskalla Linda bäddat ner sig i sin varma goa säng med massa kuddar och tjocka täcken, tillsammans med Gösta Berling. Ska försöka läsa klart alla sidor tills innan resan, så jag har det klart.. Men får se om jag orkar och hinner..
Är galet trött men ska iallafall försöka läsa 5 sidor.. höhö.
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0